El Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública a Tarragona torna a protagonitzar un acte per que el sistema sanitari a Catalunya sigui 100% públic. Han fet el lliurament a la Delegació dels Serveis Territorials de Salut d’almenys 5.000 signatures a favor de la sanitat pública, recollides durant els darrers mesos a Tarragona. També a Reus s’està portant a terme la campanya de recollida de signatures i ja en porten unes 3.000. Aquest mateix acte s’anirà repetint a les altres delegacions de salut repartides en altres demarcacions i després es farà entrega de les signatures al conseller encarrega de la cartera de salut, Antoni Comín. A banda del lliurament, demanaran una reunió amb el director de Salut a Tarragona, Roger Pla, perquè els resolgui alguns dubtes, entre els quals hi ha on van els diners del CatSalut i com s’encarreguen els serveis als diferents prestadors.
Related Articles
Comunicats
11 de setembre 2019
Educació
Neix co.bas educació. Vine a lluitar amb nosaltres pels drets de les treballadores de l’educació!
En uns temps marcats per la precarietat laboral galopant, pel retrocés en els drets polítics i socials més bàsics, per l’opressió i explotació del sistema capitalista, es fan més necessàries que mai eines que ens […]
Noticies
Situació actual de la Renda Garantida de Ciutadania (RGC)
En la roda de premsa celebrada avui dimecres 27 de juny a les 12 hores davant del Parlament de Catalunya, la representació de la Comissió Promotora de la Renda Garantida de Ciutadania (RGC) ha informat […]