El dia 24 de novembre, de 10:00h a 13:30h, celebrarem una Assemblea general d’afiliats i afiliades de co.bas a Catalunya per tractar els següents documents i triar la Coordinadora de co.bas de Catalunya.

L’assemblea tindrà lloc: “Espai i Moviment per l’Educació, la Cultura i el Veïnatge a Sant Antoni” al carrer Calàbria 66 – Metro Rocafort <L1>

Les aportacions i esmenes per al debat del document s’hauran d’enviar abans del 20 de novembre al correu catalunya@cobas.cat

Quan acabi l’assemblea farem un dinar de germanor.

El reglament de l’assemblea el podreu trobar al principi del document.

Per poder tenir una previsió dels materials i de la reserva del menjar us demanem que ompliu el  formulari següent amb noms i cognoms, un per línia i quants es quedarem a menjar.. o trucant al 934305000

Sector / Territori / Empresa (obligatori)

Persona de contacte (obligatori)

E-Mail de contacte (obligatori)

Telèfon de contacte (obligatori)

Persones que assistiran

Quants Per Menjar

La comunicació remesa quedarà incorporada als sistemes d'informació de SINDICAT DE COMISSIONS DE BASE . Aquesta comunicació s'utilitzarà exclusivament per atendre a la seva sol·licitud . Mitjançant la indicació de les seves dades i de conformitat amb el que estableix l' article 6 de la LOPD , Vè. Atorga consentiment inequívoc a SINDICAT DE COMISSIONS DE BASE perquè procedeixi, en compliment de les finalitats esmentades en l'apartat anterior , al tractament de les dades personals facilitades. Així mateix , aquest consentiment s'estén a la cessió de les dades d'acord amb la legislació aplicable .
En qualsevol moment vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació , oposició i , si escau , cancel·lació, comunicant-ho per escrit i indicant les seves dades personals a la SINDICAT DE COMISSIONS DE BASE , al domicili C / MARQUES DE CAMPO SAGRADO 22 , 3a PL . , 08015 BARCELONA , ( Barcelona ) .