El dia 24 de novembre, de 10:00h a 13:30h, celebrarem una Assemblea general d’afiliats i afiliades de co.bas a Catalunya per tractar els següents documents i triar la Coordinadora de co.bas de Catalunya.

Icon

Asamblea General Catalunya 1.07 MB 65 downloads

Documentos para la asamblea General Catalunya ...

Icon

ASSEMBLEA General Catalunya 579.09 KB 31 downloads

Documents en català per la ASSEMBLEA General Catalunya ...

L’assemblea tindrà lloc: “Espai i Moviment per l’Educació, la Cultura i el Veïnatge a Sant Antoni” al carrer Calàbria 66 – Metro Rocafort <L1>

Les aportacions i esmenes per al debat del document s’hauran d’enviar abans del 20 de novembre al correu catalunya@cobas.cat

Quan acabi l’assemblea farem un dinar de germanor.

El reglament de l’assemblea el podreu trobar al principi del document.

Per poder tenir una previsió dels materials i de la reserva del menjar us demanem que ompliu el  formulari següent amb noms i cognoms, un per línia i quants es quedarem a menjar.. o trucant al 934305000

Sector / Territori / Empresa (obligatori)

Persona de contacte (obligatori)

E-Mail de contacte (obligatori)

Telèfon de contacte (obligatori)

Persones que assistiran

Quants Per Menjar

La comunicació remesa quedarà incorporada als sistemes d'informació de SINDICAT DE COMISSIONS DE BASE . Aquesta comunicació s'utilitzarà exclusivament per atendre a la seva sol·licitud . Mitjançant la indicació de les seves dades i de conformitat amb el que estableix l' article 6 de la LOPD , Vè. Atorga consentiment inequívoc a SINDICAT DE COMISSIONS DE BASE perquè procedeixi, en compliment de les finalitats esmentades en l'apartat anterior , al tractament de les dades personals facilitades. Així mateix , aquest consentiment s'estén a la cessió de les dades d'acord amb la legislació aplicable .
En qualsevol moment vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació , oposició i , si escau , cancel·lació, comunicant-ho per escrit i indicant les seves dades personals a la SINDICAT DE COMISSIONS DE BASE , al domicili C / MARQUES DE CAMPO SAGRADO 22 , 3a PL . , 08015 BARCELONA , ( Barcelona ) .