Pots contactar amb nosaltres enviant un correu-e a

O bé usant el següent formulari:

El vostre nom (obligatori)

El vostre email (obligatori)

Assumpte

El vostre missatge

La comunicació remesa quedarà incorporada als sistemes d'informació de SINDICAT DE COMISSIONS DE BASE . Aquesta comunicació s'utilitzarà exclusivament per atendre a la seva sol·licitud . Mitjançant la indicació de les seves dades i de conformitat amb el que estableix l' article 6 de la LOPD , Vè. Atorga consentiment inequívoc a SINDICAT DE COMISSIONS DE BASE perquè procedeixi, en compliment de les finalitats esmentades en l'apartat anterior , al tractament de les dades personals facilitades. Així mateix , aquest consentiment s'estén a la cessió de les dades d'acord amb la legislació aplicable .
En qualsevol moment vostè podrà exercir els drets d'accés, rectificació , oposició i , si escau , cancel·lació, comunicant-ho per escrit i indicant les seves dades personals a la SINDICAT DE COMISSIONS DE BASE , al domicili C / MARQUES DE CAMPO SAGRADO 22 , 3a PL . , 08015 BARCELONA , ( Barcelona ) .