Mobilització de Treballadores i Treballadors del SAD

Des del 6 de setembre de 2018, les delegades del sindicat co.bas, amb representació en la zona 4 de Barcelona, presentem i defensem les nostres propostes enfront de l’empresa Accent Social S.L. per aconseguir millores laborals en el nostre conveni actual. L’empresa calla i no ens dona nova data per a continuar negociant. Silenci des del mes de maig del 2019.

Trenquem aquest silenci!

Des de co.bas cridem a totes les treballadores/tots els treballadors d’Accent Social S.L. de la zona 4 del SAD (Servei d’Atenció Domiciliària) de Barcelona per a mobilitzar-nos en la lluita per les nostres millores i sortir de la precarització. Aquestes millores es concreten en cinc punts:

1. Augment salarial.
  2. 35 hores jornada completa.
  3. Borsa d’hores mensual.
  4. Cobrar el 100% de les pagues extres quan s’està de baixa.
  5. Formació dins jornada laboral.

L’única manera de frenar més retallades i d’aconseguir millores NO ÉS UNA ALTRA QUE LA LLUITA.

Agenda de mobilitzacions:

Els dies 5,6 i 7 de novembre concentracions al carrer València 344 (Serveis Socials de l’ajuntament de Barcelona) de 9 a 12 hores (delegats i delegades i les treballadores/és que tinguin disponibilitat en aquesta franja horària).

Durant aquests dies petició de mediació a la Generalitat perquè es reprenguin la taula negociadora.

La setmana de l’11 al 15 de novembre s’espera resposta per part de l’empresa.

Si no hi hagués resposta d’Accent Social S.L. s’organitzarà una acampada a partir del dia 18 de novembre (lloc a concretar).

L’èxit depèn de totes. UNEIX-TE!

Contacta amb nosaltres: