Les Treballadores i Treballadors de TITANLUX en Defensa de l’Ocupació i el nostre futur

En assemblea, hem donat el primer pas per posar en peus un calendari de mobilitzacions que doni resposta clara als més de 20 acomiadaments que entre el dia 27 i el dia 31 d’octubre l’Empresa ha dut a terme.

L’assemblea amb una participació de 160 (més d’un 60 per cent de la plantilla), i en votació, ha decidit secundar la proposta de vaga i mobilitzacions que en els dies vinents s’aniran concretant, i que es comuniquessin a tota la plantilla.

D’aquesta manera els treballadors i treballadores planten cara als plans d’una Adreça, que pretén, de la forma més fàcil i ràpida, augmentar els seus beneficis a costa de destruir vides i llocs de treball.

Queda clar doncs, el nostre rebuig total al seu pla estratègic, que passa per una reestructuració de la plantilla en totes les seves àrees, eliminant llocs de treball i la reducció de la grandària de negoci de l’empresa, eliminant el que fins ara eren activitats principals de la companyia, com la fabricació de les seves pròpies resines i vernissos o l’externalització de serveis propis.

Enfront d’aquesta situació, que en gran part ve determinada per causes econòmiques alienes a la companyia, com són la inclusió en els comptes anuals de deutes financers contrets per la propietat, a aquest Comitè no li queda més sortida que cridar a tota la plantilla a una mobilització llarga i sostinguda en el temps que no cessarà fins que l’empresa de marxa enrere a la seva política d’acomiadaments i la readmissió de tots els treballadors acomiadats.