Les Treballadores i Treballadors de la Residència Bertran Oriola trien 3 delegades de co.bas

Victòria de co.bas en les eleccions sindicals de la Redidencia Beltran Oriola amb 39 vots, cc.oo 23 i ugt 3. El Comitè d’Empresa estarà compost per 3 companyes de co.bas i 2 de cc.oo.

En els pròxims quatre anys lluitarem per recuperar els drets perduts i millorar les condicions laborals. A continuació uns dels primers objectius:

• Fer complir la borsa de treball en la residència, per a cobrir els dies personals, IT i altres incidències. Si no es cobreix que hi hagi un complement salarial per assumir l’augment de les càrregues de treball.
  • Per la igualtat de tracte i la millora de la conciliació familiar i l’accés als permisos individuals de formació que la llei té establerts.
  • Temps per a la higiene de 10 minuts abans del nostre descans i abans de finalitzar la jornada per a higiene personal com han aconseguit les companyes a Galícia amb una sentència.
  • Aplicació de la millora d’AP i Complements salarials per a tot el personal.
  • El gaudi d’un dia de descans per festiu.
  • Revertir la privatització, la Generalitat s’ha entremès en les relacions laborals entre empresa i empleades, per aquest motiu presentarem una demanda, si la Generalitat interfereix, ha d’assumir a les treballadores. Hem aconseguit parar les privatitzacions de la Llei Aragonès, ara toca revertir-les.