BIC Graphic Tarragona amenaça amb un ERO

El passat dissabte dia 22 es va dur a terme a les 10:00 hores al centre cívic de Sant Salvador l’assemblea on es va decidir convocar una vaga pel proper 2 de maig com a reacció a les amenaces per part del BIC GRAPHIC Tarragona a extingir 136 llocs de treball aplicant un Expedient de Regulació d’Ocupació, això afectaria directament al 36% de la plantilla i indirectament a la resta de la plantilla.

Properament s’executaran manifestacions en forma de tall de carreteres així com la vaga ja esmentada del dia 2 de maig, des de CO.BAS donem tot el suport i animem a continuar amb la lluita per això també a la manifestació el dilluns 1 de maig a les 19h de la tarda, com a jornada internacional de lluita farem saber que amb els drets laborals i social no s’hi juga. Que no acceptem cap devaluació ni deteriorament del drets obtinguts, ni que s’acomiadi a cap treballador, doncs si durant tots aquests anys han adquirit beneficis econòmics és gràcies a la força del treball i les plusvàlues usurpades per BIC GRAPHIC.

Dit quedi que lluitar per defensa i lluitar per conquerir ha de ser el camí per millorar el futur a BIC GRAPHIC, i per això tornem a manifestar que CO.BAS serà al costat del company@s de classe per fer un gir i canvi de sentit a la situació actual.

SALUT I LLUITA COMPANY@S

CO.BAS Tarragona