Marxa de la dignitat-28 de maig. Manifestació 17h Jardinets de Gràcia

Joves, grans, precàries, treballadores retallables, d’aquí, d’allà, aturades, pensionistes, gent que lluita per l’habitatge, l’educació, la sanitat, per un medi ambient sa, per l’alimentació, en definitiva per una vida millor. Sabem que sense mobilització les eleccions canvien poc o res. Hem de reivindicar que una món molt més just és possible i necessari. Som nosaltres qui fa funcionar els hospitals, les escoles, els transports, les telecomunicacions, les fàbriques, les botigues, els bars, els hotels… Les nostres vides valen més que els seus diners, posem la vida per sobre dels beneficis. Des de les marxes de la dignitat fem una crida a sortir al carrer el 28 de Maig. PA, SOSTRE, TREBALL, DIGNITAT.

1. Contra les polítiques austericides de la UE. No al pagament del deute.
  2. Pel dret a la ciutadania i a la lliure circulació de totes les persones. Cap ser humà és il·legal.
  3. Pel blindatge dels drets socials bàsics: habitatge, educació i sanitat públiques i universals.
  4. Per la plena sobirania dels pobles: NO al TTIP, CETA i TISA.
  5. Pels drets col·lectius dels pobles a la seva lliure autodeterminació.
  6. Derogament de les reformes laborals, prioritàriament de les dues últimes aprovades sota els governs de Rajoy i Zapatero.
  7. Per una renda garantida ciutadana.
  8. Repartiment del treball i la riquesa. Jornada de 30 hores setmanals. Cap aturat-da sense prestació.
  9. Derogació de la llei d’estabilitat pressupostària.
  10. Per un desenvolupament econòmic al servei de les persones, democràtic i respectuós amb el medi ambient.
  11. En contra de les intervencions militars imperialistes. Sortida de l’OTAN i desmantellament de les bases militars. Ni un euro per a la guerra.
  12. Per una política de plena acollida a les persones refugiades. No a l’acord de la UE.
  13. Per la defensa del sistema públic de pensions.
  14. Polítiques actives contra la violència de gènere.
  15. Contra la retallada de llibertats civils, la llei Mordassa. Absolució encausades i represaliades socials i sindicals.

cartell_28_M

Vídeo: