Dissabte 2-Febrer a les 11h a Pç Universitat. En defensa de les Pensions Públiques Dignes

Cal sortir a carrer de forma massiva el dissabte 2 de febrer, no només és reivindicar les pensions i un sistema garantit per al seu avenir, és també un crit, un clam a la unió de les esquerres perquè, amb el suport de la gent hi hagi una escena decent dins del respecte a la diferència amb la supremacia de la igualtat. Els que sempre han estat desiguals volen tornar al passat per a incrementar aquesta desigualtat i adormir els drets que el poble ha anat conquistant al llarg d’aquests anys.

Que ningú vingui sol a la concentració de la Plaça Universitat el dia 2 de febrer. Que s’acompanyi de familiars, amics, veïns, companys i companyes del treball, coneguts… perquè de nosaltres depèn que aquesta societat sigui una mica més decent, més igualitari i lleguem als nostres fills i als nostres nets un futur ple d’oportunitats i de decència política per a tots aquells que estimen la llibertat, la igualtat i la fraternitat entre les persones i els pobles.