Dissabte 15 de setembre contra la dictadura financiera

El capital ha anat construint el laberint en el qual les societats hem quedat presoneres sense adonar-nos, endeutats, sense rumb ni referències conegudes a les quals agarrar-nos.

Molts prefereixen esbiaixar aquesta titànica tasca, en la societat de la competència, cadascú busca el seu nínxol de redempció, temorosos d’afrontar el repte polític que els temps requereixen: Abordar la contradicció fonamental avui i conjuminar a la ciutadania en la lluita política contra el capital financer.

Mentre el poder de l’amo del Laberint creix cada dia, conforme el laberint és més i més complex.

Mentrestant, els mercats financers continuen desregulats i generant les condicions propícies per a l’explosió d’un nou Crash econòmic, aquesta vegada de conseqüències impredictibles.

La dictadura dels mercats financers actua dia a dia, acumulant un poder que fa a les democràcies estèrils en la seva comesa de promoure el ben comú de la ciutadania.

Diversos moviments socials ciutadans tracten ara de promoure accions en tota Europa per combatre la dictadura financera i tornar a recuperar les finances per a les persones i el Planeta.

A Barcelona i en xarxa amb diferents ciutats europees s’ha llançat la campanya #10AnysdeCrisiEstafa. El dia 15 de setembre et convidem a unir-te als actes i accions promoguts pels moviments socials.