En defensa d’un conveni col·lectiu just

Vaga indefinida (Treballadores i treballadors de LIDL a Alcalá de Henares)

Des de co.bas Educació cridem a donar suport a la convocatòria de vaga indefinida del nostre sindicat a la planta logística de LIDL a Alcalá de Henares (Madrid). Les companyes es troben en lluita pels seus drets laborals fonamentals que volen recollits en un nou Conveni Col·lectiu just que respongui a les seves demandes per tal d’equiparar els seus drets amb els d’altres plantilles de treballadores de la resta de plantes de LIDL a l’Estat espanyol, com és el cas de la de Nanclares de la Oca, a Àlaba.

Des d’aquestes línies volem mostrar tot el nostre suport a les companyes de LIDL a Alcalá de Henares en lluita i fem una crida a la solidaritat i al suport a tota la classe treballadora de l’Estat.

Què reivindiquen les companyes?

La mobilització ha de servir per obligar l’empresa LIDL a complir amb les següents reivindicacions. És de justícia!:

• La signatura d’un Conveni Col·lectiu just per a la planta de LIDL a Alcalá de Henares.
  • L’equiparació salarial amb la resta de treballadores de LIDL a l’Estat espanyol.
  • Contractes a jornada completa.
  • Plus per fred per a les persones que treballen a les cambres frigorífiques.

A continuació compartim els cartells de la lluita on podreu trobar la manera de col·laborar econòmicament amb la caixa de resistència i donar suport a través de comunicats com aquest.
Endavant amb la lluita!

co.bas Educació, 28 de febrer de 2023