18, 19 i 20 de desembre per la Renda Garantida Ciutadana i en defensa de les Pensions

Aquests tres dies a la plaça Sant Jaume, dejuni solidari per l’aprovació de la Renda Garantida Ciutadana. El dimarts #20D anirem tots i totes en manifestació al Parlament.

Convidar a totes les persones a expressar mitjançant el seu comentari i signatura en el Llibre de Solidaritat (ubicat a la carpa a Plaça de Sant Jaume) el seu suport a les persones que realitzen el dejuni, ha destacat com a principal objectiu d’aquesta acció, la sensibilització de l’opinió pública per exigir l’aprovació de la proposta de llei “Renda garantida de Ciutadania” i la corresponent partida en els pressupostos per a la seva aplicació en 2017.

Entre les activitats més importants:

Diumenge 18 de desembre
11 hores: trobada amb els mitjans de comunicació per presentar Carta al President de la Generalitat, Molt Honorable Carles Puigdemont.
12 hores: Acte de presentació dels motius del dejuni, amb intervencions de representants de les entitats polítiques, socials i cíviques que estan adherides a la Renda Garantida de Ciutadania.
18 hores: Acte amb intervencions de representants dels ajuntaments que van aprovar mocions de suport a la Renda Garantida de Ciutadania.

Dilluns 19 de desembre
11 hores: Taula rodona Què proposen els grups parlamentaris perquè s’aprovi la proposta de llei de la Renda Garantida de Ciutadania? Amb la participació de representants d’aquests grups.
18 hores: “Nosaltres acusem” acte de denúncia amb diversos testimonis sobre la violència social que provoca la pobresa i la desigualtat.
21 hores: Un Betlem el 2016.

Dimarts 20 de desembre
17 hores: Fi del dejuni.
18 hores: sortida en manifestació cap al Parlament, confluint amb la Marea pensionista, concentració davant del Parlament i lectura de la Carta.