El govern de CiU es antidemocràtic i roba al poble

entrar_18CiU ha obtingut el suport de menys d’una cinquena part de la gent amb dret a vot. Per tant, aquesta representativitat no li permet, ni de bon tros, modificar lleis, retallar drets, o serveis socials, tal com ho està fent.

El Govern de CiU, no només és antidemocràtic, és un Govern de delinqüents que roba al poble en benefici dels seus mateixos components i per als seus amics de l’oligarquia catalana i estatal. En un país de veritable pràctica democràtica i consciència ciutadana, aquesta organització política ja hagués desaparegut i molts dels seus membres ja haurien estat jutjats i empresonats. En aquesta coalició s’han produït els grans escàndols de corrupció de tot l’Estat. Les hemeroteques estan plenes de fets de corrupció esdevinguts durant tots aquests anys de falsa democràcia: les pràctiques “recaptatòries del 3%”, amics jutges i advocats, encausats i empresonats; el mateix ha succeït amb consellers, responsables de finances i altres alts càrrecs d’aquests dos mateixos partits, etc.

Descarrega el butlletí en català
Descarrega el butlletí en castellà