ORGANITZADES PER UNA VIDA DIGNA!

Un any més, co.bas ha participat activament del comitè primer de maig a Nou Barris.

L’acte principal va ser l’àgora el dia 30 a la marquesina de Via Júlia on es va debatre sobre l’organització de les lluites veïnals i de la classe treballadora al barri.

S’ha denunciat tant la precarització de les passejadores de gossos, com el dèficit democràtic als instituts, la por als claustres, les designacions ha dit, també el dret a la llar del que estan excloses milers de famílies. S’ha fet un recordatori especial a les dones treballadores, les precaritzades, les migrades, les no documentades, les no protegides.

Juntament amb companyes de COS educació, CGT, Sindicat d’habitatge i veïnes organitzades, es comparteix la necessitat de posar-nos d’acord com a única manera de garantir que es compleixin els nostres drets, per a poder donar una resposta eficaç i per poder eixamplar la democràcia. Només organitzades es podrà fer front a les desigualtats i els abusos. Es parla de solidaritat, no es pot mirar cap a un altre costat si a algú li estan posant en una situació de vulnerabilitat. Tots els moviments socials han de fer front comú, s’han d’enxarxar en defensa dels drets de veïns i veïnes, construint comunitat i forçant la recuperació de la nostra identitat

Som currantes, diverses i solidàries!