Per la teva Pensió, dels teus fills, nétes i néts: Dissabte 1-abril Cotxeres de Sants a les 10h

El Sistema Públic de Pensions està sofrint des del Pacte de Toledo (1995) i sobretot després de les imposicions de la “Troika” en el 2010 amb la claudicació del govern de Zapatero amb la Congelació i Reforma de pensions en el 2011, que va representar obrir la porta a la jubilació a 65 anys i una pèrdua de poder adquisitiu del 2,9%. La brutalitat de la Reforma aplicada que en alguns casos representa fins a un 38% menys de la pensió que en la situació anterior.

Posteriorment, el PP en el 2012 no aplico 1,9% de revaloració i en el 2013 porta a terme tres contrareformes de pensions, augmentant solament un 0,25% la revaloració de les pensions que l’any 2016 representa una pèrdua del poder adquisitiu de l’1,35%. Ara des de l’inici del seu govern està saquejant els fons de les nostres pensions.

És un problema de tots i totes, pensionistes, treballadors i joves.

Necessitem, més que mai, preparar-nos per defensar un dret tan bàsic com les pensions públiques dignes.

PEL SISTEMA PÚBLIC DE PENSIONS
PER LA REVALORITZACIÓ DE LES NOSTRES PENSIONS
PER LES PENSIONS DELS NOSTRES FILLS
PER LES PENSIONS DELS NOSTRES NÉTES I NÉTS

IV Aniversari de Marea Pensionista: Dissabte 1 d´abril a les 10h a les Cotxeres de Sants (Carrer de Sants, 79, Barcelona) Estació de metro Sants.