Tarragona: Marxa de la dignitat 2017 (Autocars)

El pròxim 27 de maig a les 17h tindrà lloc la MARXA DE LA DIGNITAT on CO.BAS juntament amb altres organitzacions, coordinem un viatge a Madrid per així participar  a la magna manifestació convocada, promoguda i gestada a nivell Estatal per diverses organitzacions sindical, polítiques i socials.

Els 10  punt pels quals es convoca la citada manifestació són els següents:

• En defensa de pensions públiques dignes i a càrrec dels Pressupostos.
  • No al Pacte de Toledo.
  • Per l’ocupació estable, salaris dignes, o renda bàsica.
  • Pel dret a l’habitatge.
  • Derogació de les reformes laborals.
  • Per la llibertat dels i les preses i processats/des per lluitar. Amnistia.
  • Pel no pagament del deute. UE i FMI fora ja d’aquí.
  • Per la defensa dels Serveis Públics com a drets essencials.
  • Contra el feminicidi: Ens volem vives, ni una menys.
  • Pel dret a l’autodeterminació dels pobles.

L’organitzación del viatge serà la següent:

El viatge partirà de Reus a les 6:15h, (Estació d’autobusos) i de Tarragona (Plaça Imperial Tarraco) a les 6: 30h del matí. S’arribarà a Madrid al voltant de les 13h. L’autocar, ens deixarà prop del parc del Retiro, on els companys de CO.BAS ens preparant un menú de piscolabis, que ens ofereixen a tots i totes. (I proper al començament de la manifestació)

La manifestació comença a les 17h de la tarda a Neptú (Plaça Neptuno), marxarà pel centre de Madrid i acabarà a la Plaça d’Espanya sobre les 19h. De aquest punt, sortirà l’autocar cap a Tarragona que ens deixarà sobre les dues de la matinada en el mateix lloc de sortida.

RESERVA LA TEVA PLAÇA TRUCANT ALS TELÈFONS:

609411170 – 977228437 – 606157435
(ABANS DEL DIA 19/5/2017)

* S’adjunten els cartells en català (Marxa Dignitat 27-5-17WEBB) i castellà (Marcha de la Dignidad -17WEBb-1)