Jornada (Assemblea) de la Marxa de la Dignitat. Dissabte 29-abril, Carrer Ferran Turné, 11, Barcelona

Necessitem agrupar forces per lluitar junts. La raó de ser de la Marxa per la Dignitat no és altra que esdevenir un espai d’unitat per a lluitar plegats al voltant d’un programa de canvi real, per recuperar els drets perduts, treballs i salaris que permetin a les famílies viure sense angoixa, pensions públiques i serveis públics dignes i de qualitat.

Lluitar per redistribuir la riquesa i repartir el treball.

Aturar l’escàndol de les pujades de la llum, exigint un sector energètic públic, nacionalitzant les empreses, donant el control de la ciutadania, revertir les corrupteles i construir un nou model econòmic-sostenible a preus accessibles.

On respectem la terra i no enverinem els nostres aliments.

Però només ho aconseguirem si lluitem a una, si ens posem d’acord, si oblidem els fracassos anteriors i confiem que ara és demà, si aconseguim deixar enrere les sigles de les nostres diferents organitzacions i col·loquem les necessitats de les persones per sobre de tot.