Dijous 17 de desembre Assemblea general d’afiliats i afiliades de co.bas Barcelona

A les 17,30h en el carrer Pau Claris 87, 1r 2ª, nou local de co.bas

Estació Urquinaona i Passeig de Gràcia (Metro, Renfe i FCC).

Estimat company i companya afiliada:

Les mobilitzacions dels últims mesos han sofert un retrocés en la participació respecte a les del 2014, tant a nivell estatal les Marxes de la Dignitat i les Marxes Europees en octubre contra els paradisos fiscals i el pacte anomenat TTIP entre EEUU i la UE, això com les mobilitzacions dels convenis que estan estancats o contra els EREs com el d’EULEN. Pot ser que l’esperança de canvi en les eleccions electorals flueixi, però malgrat això, des de co.bas les hem impulsat, com sempre des de la unitat, les de la Marea Pensionista o les que es fan contra la violència de gènere com el 7-Novembre. Així hem criticat els acords sense consulta de ccoo-ugt, siguin el conveni de Telefònica amb reducció de 7000 llocs de treball, o l’AIC firmat a Catalunya amb la patronal que assumeix salaris en funció de productivitat pels treballadors i treballadores del comerç.

És possible que després de les eleccions del 20 de desembre la situació canviï, però només ho farà de veritat si ens impliquem en debatre i fer quelcom més junts i juntes; no tot depèn del vot.

Tenim companys que desitgen plantejar algunes mobilitzacions:

-el Correscales dels companys de contratas de Movistar.

-la revalorització de pensions per la Marea Pensionista.

També devem informar i acordar sobre l’organització del nou local: atenció al públic, assessorament laboral… Si vols portar algun punt reservem un temps en l’apartat de varis perquè puguis plantejar-lo.

Per tot això us convoquem el dia 17-12-15, a les 17,30h a la inauguració del nou local per debatre i acordar entre tota l’afiliació les feines a desenvolupar en un futur.

Posteriorment, a partir de les 19h, realitzarem un piscolabis allà mateix, celebrant la inauguració del nou local, amb la fraternitat que ens caracteritza a la classe treballadora.

Una cordial salutació:

Coordinadora intersectorial de Barcelona