Barcelona: Marxa de la Dignitat-El dissabte 27 de maig tornem a Madrid

La Jornada Assembleària de la Marxa de la Dignitat reunida el 29 d’Abril a la Nau Bostik amb 130 persones de més de 25 col·lectiu ha acordant  impulsar la mobilització del 27M a Madrid, sota el lema Fem Fora la màfia: Pa, Sostre, Treball, Igualtat i Autodeterminació, com començar ha desenvolupar una Carta Catalana de Drets Socials.

Informacions de cara a la marxa del 27 a Madrid

Anirem gent treballadora de molts moviments, PAH, Marea Pensionista, Assemblea Groga, Marea Blanca, Papers x a Totes, etc.
El dissabte 27 de maig sortirem a les 6:30h de la Plaça Catalunya de Barcelona (des de la botiga Apple) i tornarem de Madrid sobre las 23h.
El bus: costarà 35€ però si vas malament, truca igualment perquè hi haurà aportacions solidàries. Si t’ho pots permetre compra un bitllet solidari per 50€.

Telèfon de contacte 619439744 o al correu autobusmarxa@gmail.com

Si no pots anar però pots col.laborar económicament. El número de compte és: ES02 3025 0018 90 1400015705

Si vols participar en les comissions, de moment estan treballant, extensió, continguts, comunicació i logística.

A més a més tenim una comissió que està preparant diferents accions, per tal d’anar a Madrid amb el màxim de persones i que la columna des de Catalunya sigui el més nombrosa i plural possible.

Totes les informacions de xerrades, accions, informacions més concretes les podràs trobar al nostre blog http://marxadeladignitat.org/

Animeu-vos a tornar a Madrid a exigir els nostres drets i fer Fora la màfia.

També s´estan organitzant autocars a diferents comarques, hi ha bus: des de Sabadell, Cerdanyola, Sant Vicenç dels Horts i s’està mirant la possibilitat de sortir des del Garraf, Maresme o des d’on hi hagi un grup que ho faci possible.
Sabadell: Inscripcions Telf: 653 50 36 46
Cerdanyola: Inscripcions Telf: 679 82 51 26
Sant Vicenç dels Horts: 6,15h Centro comercial La Vailet. Inscripcions Telf: 640110662 (trucar a partir 18h)

Twitter: @marxadignitat #27M #ForaLaMàfia