Assemblea a Tarragona sobre les pensions dignes i 1er de Maig

Amb motiu de la pròxima data del primer de Maig, el nostre sindicat co.bas, ha celebrat una assemblea sindical a Tarragona dedicada principalment a les pensions. Per a això s’ha comptat amb la participació d’Ángel Luis Parras, dirigent del Sindicat a Madrid, que ha estat qui, ha elaborat el llibre que parla sobre les pensions del present i del futur, al costat d’un responsable de la Marea de Pensionistes de Catalunya. Han participat unes cinquanta persones, majoritàriament afiliats que han intervingut amb opinions i preguntes. Davant el panorama d’ofensiva empresarial en detriment dels interessos de la nostra classe, la classe obrera. Així mateix s’ha arribat a la conclusió que existeix la necessitat imperiosa de potenciar l’organització i la consciència de classe obrera per resistir a l’assetjament i enderrocament del capitalisme i de nou reprendre l’ofensiva reivindicativa de classe.

En aquesta s’ha recordat la importància de difondre la participació en la manifestació del 1er de Maig per convèncer a més companyes i companys en la participació.

.

Tarragona    21/4/2017