Tancada hospital Joan XXIII i cap a la manifestació el 22-octubre 18h

Us convidem a participar en la IV JORNADA DE LLUITA I TANCAMENT EN DEFENSA DE L’HOSPITAL JOAN XXIII el proper DIJOUS 6 D’OCTUBRE.

El Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública de Tarragona organitza la IV Jornada de lluita en defensa de l’Hospital Joan XXIII, per tal de denunciar el desmantellament del nostre hospital públic, amb unes conseqüències nefastes per el personal que hi treballa i també per el conjunt d`usuàries que en rebem atenció.

Amb la jornada de lluita a l’Hospital Joan XXIII, des del Grup de Treball volem reivindicar el següent:

• Lluitem per una sanitat 100% pública -d’aprovisionament, gestió i titularitat-, universal i de qualitat.
  • No volem l’externalització de serveis, la fragmentació de l’ICS i la transferència de diners públics a entitats privades.
  • Denunciem el procés de privatització de la sanitat que a Tarragona denominem “Teclarització”, (Hospital Privat de l’Església a Tarragona).
  • Denunciem el silenci de l’alcalde de Tarragona i el seu equip de govern en la defensa del nostre hospital públic de referència. Hem sol·licitat un ple monogràfic de salut en dues ocasions, sense obtenir resposta per part del consistori.
  • Defensem que la sanitat pública és un dret fonamental i no acceptem cap exclusió sanitària.
  • Cridem que la salut no és un negoci.
  • Estem sempre al costat de les pacients i treballadores sanitàries que pateixen gran sobrecàrrega i estrès.

La jornada s’iniciarà el dijous 6 d’octubre a les 17h. amb una roda premsa al hall de l’hospital.
Durant la jornada es farà una Taula Rodona de debat i se faran un altre tipus de activitat. Comptaren també amb les actuacions del “cantautor” OSCÁRBOLES i la projecció d’un documental.
La Jornada s’emmarca dins la nova campanya FORA PRIVADA DE LA SANITAT PÚBLICA iniciada aquest estiu amb xerrades, taules informatives de recollida de signatures en contra de l’ activitat privada als centres públics i de recollida de reclamacions sobre les llistes d’ espera, acompanyaments individuals. Volen recuperar la mateixa atenció sanitari en quantitat i qualitat que tenint abans de las retallades.

La campanya continuarà amb la propera MANIFESTACIÓ a Tarragona el dia 22 d’octubre de 2016 que sortirà a les 18h des de la plaça Imperial Tàrraco.
Os demanem  que participéssiu en la defensa de la nostra sanitat pública.

Salut i Sanitat Pública sempre

tarragona-22-10-2016-sanitat-publica